You've got to stop following me

 

Nu tänkte jag att vi skulle ta upp desperata och smått iq-befriade män/kvinnor/kids i puberteten m.m

 

 

Detta kommer väl upp mest för att min vän Marcus har hamnat i denna situation.

 

När du träffar en person som du kanske har haft nånting på gång med, inte haft nånting på gång med, legat med, hånglat med, kollat på frimärken med eller till och med en person du aldrig har träffat inte tar hinten när du inte vill ha nånting med personen att göra längre. Vi talar om ignoreringsmomentet. Du vet när denna person sender sms, ringer, facebookar eller skriver till dig på msn men du svarar aldrig.  Jag och som många andra skiter fullständigt i denna person och svarar aldrig på när de försöker få kontakt. Jag har varit med om ganska många irriterande, sjuka tillfällen. En gång för ett par månader sen så träffade jag en kille som körde sms metoden. Jag hade lovat att ses men var egentligen inte så pepp på att träffas så jag sket i det och kom med en dålig ursäkt. Jag somnade gott och dagen efter hade jag 182st nya sms och alla var från samma kille. Ehh desperat psycho, Snakkes aldri!

 

Om personen aldrig svarar på dina 5 sms och 3 samtal per dag eller hör av sig till dig så fatta hinten. Personen vill inte ha nånting med dig att göra. Got it?

 


 

Om du betalar en tågbiljett till Östersund för 5000:- så kan du se första varningen där. Att sedan inte fråga personen om det är greit att du kommer upp de datumen utan bara bokar biljetten och ta för givet att personen kommer hoppa och skutta av glädje när du kommer är väl också en varning. Tredje varningen är väl också när personen tar för givet att de ska få bo hos dig och umgås med dig 24/7. Fjärde och definitivt inte den sista varningen är väl att personen bara har träffat dig en gång på fyllan för 3 månader sen och gör ovanstående.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0