You are not welcome here dude



Jag tänkte att jag skulle utnyttja mitt gåvekort på Edda Kinon. För ett tag sen så gjorde jag en tävling på jobbet att om vi sålde över en viss summa så skulle Kell bjuda oss på biobiljetter. Jag har väldigt dålig fantasi jag vet... Men vi lyckades iaf med målet och vi fick våra biobiljetter. Så nu har jag en date med Susanne ikväll. Har velat se District 9 väldigt länge så ikväll blir det kos med popcorn och bio. Har även knappat åt mig en date med Joline imorgon, hon ska få se mitt lilla mansion. Kanske dags att jag ryddar upp efter gårdagen då? Så hon vill komma och hälsa på mig flera gånger. Jag börjar komma upp i mitt sociala liv nu känner jag. Det gick fortare än vad jag trodde. Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0