When it comes to the pink moon


 

Mitt nya intresse är att se på livekonserter hemma med hemmabion medans jag fixar och donar. Jag ångrar inte ett kilo att jag tog med mig Lenny Kravitz DVD:n hemifrån för den har jag lyssnat/sett på flitigt. Så jag tog lite pengar ur kakburken och köpte lite nya live DVD:er så nu har jag något att bruka framöver.

 

Min tvättmaskin kom idag och snart ska jag springa ner och köpa tvättmedel så jag kan börja sätta igång med skittvätten. (Det är ganska mycket!)

 

Arbetsintervjun gick väldigt bra, vi satt och snackade som vanligt och det kändes inte som en intervju. Jag är aldrig nervös eller rädd för arbetsintervjuen, jag är faktiskt pretty awesome när det kommer till det! De ville att jag skulle jobba heltid men det blir för mycket för mig och jag sa att jag bara var ute efter ett extrajobb, så vi får se om de kan kompromissa lite.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0