That's what she said

Pink
En av de få artisterna som har fantastiska texter och samtidigt svängiga låtar. Jag är inne på en Pink period just nu!

Vanliga arbetstider
Är väl det bästa som finns? Att vara färdig på jobb kl 15:00 varje dag och fri på helgerna kan inte bli bättre.

Fint väder
Det är soligt och varmt ute idag och det har det inte varit på länge. Om jag hade energi så hade jag utnyttjat denna dag genom att vara ute och gjort någon nytta.


Min spis
Som hyresvärden inte verkar ha installerat eftersom jag inte kan starta den. Jävla tuchscreens helvete.

Stöta på exet när du ser ut som skit

Där stog jag idag utanför Jappen i rosa sneakers, blåa mysbrallor, inget smink och ful vinterjacka på mig. Hej på dig exet!

Jobb utan tips
Man märker vilken skillnad det blir på ekonomin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0