It's the time of the year



Startade dagen med sovmorgon, det vill säga till klockan 08:30. Så jag satte igång med att tvätta resten av skittvätten och nu är det bara hälften kvar. När jag hängde upp tvätten så tänkte jag igenom varför jag har så otroligt många gamla trosor kvar. Hur många år har dom varit med egentligen?! Så jag tog en storrensning av underkläder vilket det var tid för. Nu sitter jag i soffan i min älskade Juicy Couture morgonrock och lyssnar på radion och njuter av tillfället. Senare idag ska jag iväg och köpa lite småmöbler till toaletten. Har inte så stort utrymme med alla mina grejer.

Jag älskar förmåner de flesta jobb har. Jag som nu jobbar i en köttindustri får otroligt bra priser på kött och pålägg. Färskt dessutom! Direkt från maskinerna och slaktarna. Det är bara gå och plocka ner det man vill ha så drar det av det på lönen, vilket vi får två gånger per månad. Sweeeeeeeeeeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0