It's about time



Eftersom jag hellre slänger ut stora pengar på vettiga saker istället för småsummor på skitsaker så blev det en spisegrupp och tvättmaskin den här månaden. Jag hade egentligen drömt om ett vitt kök men när det kommer till inredning så blir jag peting in till kanten och levereringstiden på den gruppen jag ville ha var inte förrän December så då bestämde jag mig för att ändra lite på mina planer så det blev denna bordsgrupp. Tvättmaskin var på tiden också. Nu är jag 11800:- fattigare.

P.S. Jag har dessutom fått världens bästa present av Kenny. Guitar Hero! Så nu ska jag och Christina rocka regelbundet hemma hos mig.

Kommentarer
Postat av: > emelie smolle

superfin blogg ! :)

2009-09-03 @ 17:01:22
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0