I think I love you honey

Den här killen kan läsa mina tankar.


Efter ett år i utebranchen så tror jag inte att jag klarar av att jobba 100% längre. Det tar för mycket på krafterna och jag blir bara stressad, sliten och smådeppig. Jag orkar knappt dricka längre och när jag väl är ledig så är jag så sliten att jag bara vill ligga hemma och inte träffa en själ. Jag blir less på människor när jag jobbar med de varje dag att jag inte orkar träffa folk när jag är ledig. Jag känner att jag förstör mig själv genom att jobba så mycket. Jag får inte ut nånting av det, bara negativa ting. Den sensate månaden har allt bara varit skit rent ut sagt och det var inte kul att komma på jobb för första gången på två veckor igår. Ingenting var gjort och de som jobbade dagen innan hade inte haft mycket att göra och ändå såg det ut som en Lördagskväll när jag kom på jobb. Inte ens putarna på uteserveringen hade de tagit in. Och jag känner att jag bara får skit för det jag gör, folk ser bara dedåliga sakerna jag gör och aldrig de bra. Så nu har jag bestämt mig för att söka nytt jobb men jag kommer fortfarande jobba helger och lite extra på Willy K, så jag ska inte säga upp mig helt. Kenneth ringde mig imorse och sa att han hade en ledig plats på sitt jobb, ett 07:00-15:00 jobb. Kan ni tänka er? Det är som han läste mina tankar. Så imorgon ska jag dit och se hur det ser ut och jag är pepp! Nytt folk, nya vanor! Detta kommer bli bra hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0