Everyone deserves happines sometimes


Jag känner redan nu hur bra jag mår, hur glad jag är och hur utvilad jag är. Det här kommer bli så bra! Jag orkar ge 110% när jag är på jobbet och jag ser hur mycket bättre allt går. Jag har världens underbaraste chef också. Han fixar allt och han hjälper en i vått och torrt och det sätter jag stort pris på. Jag hade egentligen vilja säga det till han idag men jag vill inte framstå som rövslickare för hela Inventum. Jag tror jag bara var paranoid när jag kände att ingen trodde eller hade något hopp om mig längre men jag insåg idag att det var fel och att de bara vill hjälpa mig. Jag måste sluta vara så paranoid, i alla sorters former. Just go with the flow. Dagens tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0