A new start is near the light



Vaknade för en timme sedan efter att jag däckade i sängen. Jag har inte vant mig med de nya arbetstimmarna än men det kommer väl. Fick ett samtal från Cmyk idag och de ville att jag skulle komma på intervju på Torsdag så jag tänkte att jag kan ju alltid gå för skojs skull, även om jag inte behöver jobbet så kanske jag behöver det senare. Jag ska däremot försöka få ett extrajobb på Bianco (även om du inte vill det Joline!). Även om det är pisstråkigt så får jag iaf göra nånting annat och sedan får jag ju världens bästa skorabatt...! Så jag hoppas Jullan fixar det åt mig.

På Lördag ska jag och Hanne ha champagnekos hos mig. Vi ska fira min nya tvättmaskin. Kanske det är dags att jag börjar städa upp lägenhet tills dess...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0