You got to spend money to earn money


Jaha, då var det löning. Dock inte så mycket löning för min del för allt är borta på de 3 minuter jag spenderar på min internetbank efter att jag betalat mina räkningar. Bara för att jag ska bo i mitt två-vånings palats som jag aldrig tillbringar tid i så måste jag slänga ut 8500;- + ström. Och jag som tyckte att fjuttiga 3000;- var dyr hyra för 1½ år sedan. Låt mig också säga att jag inte har haft något ätbart i mitt skafferi/frys/kylskåp sedan jag flyttade in i December. Jag har en Jack Daniel chokladkaka som ligger och dammar i skafferiet och det har hänt att det står en cola i kylen. Sprit finns det gott om, nu står det 5L i sprithyllan och nästan 3L vin på andra hyllan. Men med tanke på att jag aldrig spenderar tid i mitt palats så finns det ingen tid att dricka skiten. Får väl leva på ingenting den här månaden. Kanske jag slutar upp med mitt ultimata ideal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0