Spring is the best time before summer



Jag inleder dagen med att börja läsa några kapitel av Gossip Girl, sedan ebay:ar jag nårga timmar och blir sugen på att åka ut i skogen och kampa, gärna i Kanada. Sedan blir jag snussugen och testar att köpa snus på internet, så nu får vi se om jag får billig snus hem eller om jag får en fet böter i brevlådan. Vad tror ni?

Det är vårväder ute och jag har inte satt min fot utanför dörren sedan Måndags. Jag tog en snabbtur ut igår för att köpa Diet Coke och godis på Mix. Jag har ännu inte orkat sätta min fot utanför sängen för att gå ner till vardagsrummet och hämta godiset. Jag har iaf planerat att gå till byn och hämta paket, bara jag tar mig upp ur sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0