Oh my god, what did you do to your hair?




Idag vaknade jag klockan nio på morgonen pigg och alert. Kanske det var cidern på Mackkjelleren igår som orsakade denna ovanliga händelse. Jag har ju en tendens att vakna tidigt när jag dricker alkohol.

Jag har varit på konsultation idag på Klinikk Haugesund, mycket spännande vill jag säga. Om två veckor så ska jag dit igen och förvandlas lite. Jag har även varit hos frisören och färgat håret idag. Min frisör var från polen och jag var lite skeptiskt till mitt resultat. Jag satt på frisörstolen och drömde om hur fantastiskt mitt hår kommer att se ut om någon timme. Men drömmar är drömmar och verklighet är verklighet. Jag blev lite missnöjd och log till min polska frisör och sa att jag var nöjd, betalade och gick därifrån. Efter jag hade åkt ner i rullstrappan så tog jag på mig luvan på tröjan för att dölja min förvandling. Eftersom det är en hyffsad stor förvandling så känns det konstigt och jag behöver lite tid att vänja mig med mitt nya hår. Lite silverschampo så blir det nog bra ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0