My time is your time my love



Idag blev jag väldigt glad när jag såg att jag fått brev från skattetaten, så jag slet upp kuvertet som en ivrig unge på Julafton och försökte tyda summan. Plus eller minus var frågan. Jag frågade A-K om hon kunde visa mig summan på det förvirrande pappret och hon säger "Ja, 25,000;-!" i lugn ton och ger tillbaka pappret precis som det vore en tillgodolapp från Vero Moda för 500;-. Jag stelnar och ber henne upprepa beloppet och får ett stort leende på läpparna. Sedan var det inget mer med det. Mitt gamla jag hade gått och tänk på vad jag ska göra med pengarna, vilken ny väska från Louis Vuitton jag skulle inköpa eller gått ut och spontanshoppat, men mitt nya jag rycker på axlarna och tänker att de pengarna får flytta till sparkontot.

För övrigt har jag städat och organiserat mina kläder idag, vilket var på tiden. Fick även besök av Ivan och Öystein som fixade våran tvättmaskin som inte verkar som den ska.

Spotted:
Rune Andre stjäl en cykel med polisen efter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0