Money is the life of a midget



Låt mig få berätta en rolig händelse. Philip står och scratchar skivor i DJ hörnan på Zebra och en liten kines kommer fram och ger han 5000;- för att spela en låt. Philip vill inte ta emot pengarna och försöker övertala henne att behålla pengarna själv men kinesen insisterar, så där fick han 5000;- för att spela en sunkig låt. Bra kväll.

Själv fick jag massor av tips igår av allt härtligt folk i baren. Sålde inga Dom Perignon men mina Appletinis sålde som smör och jag fick slut på cocktailglas till slut. Min sambo stog i baren och höll mig hjärtligt sällskap under kvällen, hon är helt underbar. Så ikväll ska jag köpa massor av godis och film så ska vi lägga oss i soffan och dega.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0