Are lips your greatest fear?

Jag kom upp tidigt idag och hade egentligen tänkt att umgås lite med Rune Andre eller med Sarah men båda är så sjukt trötta på morgonen så jag fick vara själv. Jag gick på Markedet och shoppade bort några timmar, så nu har jag massor av nya jeans och till och med en rosa bikini.




Efter Markedet så gick jag och hängde lite med AK i solen. Det har varit helt underbart väder idag, sol, värme och bra sällskap.




Jag, Line och Christian åkte till Amanda för att handla mat och impulsshoppa lite.




Jag diggar Lines DVD spelare i baksätet....




Jag har inte varit på Amanda sedan i jul så detta var festligt!




Jag funderade om jag skulle köpa en kanin till min sambo. "Jeg kan ta den direkt inn i posen min! Det går fint!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0