When my mind is on you



Jag kan inte tro det själv att jag snart har varit ledig i en hel månad. Det kommer kännas konstigt nu när hela nyöppningen sker på Fredag. Det ska faktiskt bli skönt att börja jobba igen efter allt resande och slappande. Nu är Joline och Elin tillbaka i byn och det känns hur bra som helst, jag sitter hemma i deras kollektiv nu och surfar på jolines dator medans hon står i köket och lagar mat. Det känns som man är på ett vandrarhem. De 7 andra personerna som bor här hälsar inte och kör ignore på varandra. Det är loftsängar och handfat inne på rummen och de har bara två kanaler på tv:n. Jag hoppas Elin och Joline kommer trivas iallafall.

Fröken Drama ger sig inte heller. Hon tycker jag beter mig som en 12-åring för att jag tog hennes barstol. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men i vilket fall så börjar jag trötta på hennes barnsliga beteende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0