when it takes time



Jag har på senaste tiden fått höra att folks första intryck av mig inte har varit särkilt bra, men att man sedan har fått höra att de har fått en sån stor respekt för en och att man är helt fantastiskt. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om fördomar och första intryck. Jag har slutat bry mig helt om vad folks åsikter är och jag har ingen ork att diskutera saker och ting heller för den delen, vilket är ovanligt för mig (?).

Nu när jag har lärt känna Kenneth så tycker jag om han väldigt mycket. Jag vet att folk som inte känner han kan kalla han för en bitchig bög, vilket kanske stämmer till dels, men den Kenneth jag har lärt känna är fantatsisk och jag gillar han, starkt.

En liten uppdate kanske ni vill ha små kissar?
Jag har mesta dels jobbat rätt mycket med tanke på nyöppningen. Jag har varit ute och ätit middag med nära och kära och även hunnit ta en cider efter jobb för att koppla av. Min sambo och jag funkar bra ihop hemma på Risöy och jag har lyckats hålla mig borta från drama på några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0