A new year is on the run



Nyårsafton blev lugn och skön hemma hos Lundbergs i Hoverberg. Familjen Olsson kom också förbi och det var trevligt att träffa alla gamla rävar. Blev ingen stor fylla för min del men jag vet inte med Marcus. Han blir ju så himla pratglad varje gång han dricker. Vi hade det trevligt hela natten och pratade om både gamla och nya minnen. Nu är det ett år till jag kommer tillbaka till Sverige men Marcus får jag se igen i April.

Tiden har flygit förbi och imorogn åker jag ner till Stockholm tidigt på morgonen, sedan bär det av hem mot Norge och till min sambo. Detta år kommer nog bli ett bra och spännande år och det börjar redan imorgon. Det kommer bli mycket jobb och resande vilket kommer bli underbart och jag hoppas jag kommer träffa mycket nytt trevligt folk på vägen.

Detta år kanske blir bättre än 2008?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0