Im hurt but I wont give up on you



Nu har det skett förändringar i alla konstiga och vanliga former, stalkers, brustna hjärtan, chockande besked, Fröken Drama m.m men det känns bra inom mig, på både gott och ont. Det är mycket jobb och jag har inte mycket fritid till övers nu för tiden, men låt mig tala om för er att detta inte är en pina för mig, tvärtom.

AK:s bror Tore är på besök och han är minst sagt festlig. Han är lätt att lära känna och han är duktig på alla sätt och det känns som vi borde ha flera som han inne på köket. Jag tror vi inte hade klarat oss utan han nu när Ivan är i Stavanger på äventyr.

Nu är räkningarna betalda och snart kommer det flera, internet och tv har jag och min sambo inte skaffat ännu men internet är på gång, det lovar jag.  Nu ska jag försöka överleva dagen en trappa ner efter att jag har ramlat i trappan hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0