When the time comes



Internet är igång och nu kommer det skrivas mer i bloggen. Jag har saknat den lite själv om jag ska vara ärlig.
Mycket har hänt sedan sist, jag vet inte riktigt var jag ska börja. För min del har det varit mycket jobb på schemat, men jag klagar inte med tanke på att jag egentligen älskar att jobba.

Mitt humör springlade när Patrik ville följa med mig och Marcus i April. Det kommer bli den bästa resan någonsin, jag kan säga att den slår Turkietresan med hästlängder.

Sedan fick jag ett mycket oväntat  samtal från en bekant som jag har haft många olika känslor för. Jag blev väldigt glad, även om alkohol var inblandat.

Ivan har fått tillbaka sitt humör och nu är inte alla lika rädda att gå in på köket längre. Snart ska han bli pappa och vi väntar spänt på att dagen ska komma, vilket är beräknat på mindre än en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0