Wanna find you there



Snön fortsätter att ramla ner på backen och mitt hopp om att skiten är borta när jag vaknar är alltid lika dålig. Men även om jag är besviken på vädret så vaknar jag i tid och jag får ut lite av dagen och det utnyttjar jag genom att ligga i sängen med laptopen.

Pratade lite med pappa för någon dag sen och jag får lite hemlängtan till karribien. Hade gärna velat åka dit ett tag på rehab i höst. Det var ju ett tag sen jag åkte dit så jag borde fundera på om jag ska dit snart igen. Det hade suttit fint med besök hemifrån också med tanke på att jag aldrig fått besök här i grannlandet, och låt mig säga att jag har bott här i 15 månader nu. Tiden går fort mina vänner. I Tisdags så försökte jag, Sarah och Fredrik shoppa in lite nytt till garderoben och jag hittade massor av nyttigt och gott att hänga i garderoben. Blev till och med en Blair Waldorf klänning som jag ska ha på mig på jobbet på Lördag. You'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0