Time to go away, yet again



Precis hemkommen från bion åter igjen. Killen i biljettkassan tyckte jag borde skaffa ett klubbkort så jag får gratis popcorn eftersom jag besöker han varje kväll. så jag gjorde det. Sedan fnittrar jag för mig själv när jag beställer en medium popcorn och diet coke. Storleken på mellancolan är lika stor som en 1,5 liters cola och popcornpåsen är som en ica kasse. Innan jag går upp till 6e våningen (you heard me) där min film visas så frågar de i kassan om jag vill ha extra smör i popcornen och då ser jag en annan kassörska trycka flera gången på smörpumpen i hörnet och då tackar jag Nej, ler och går därifrån.

Nu ska jag maila min bankman Harry och meddela att mina pengar har kommit. Finally. Imorgon åker jag till Boston så detta passar utmärkt.

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh mary mary, i miss you!

Liite avis måste jag säga!



Pusss

2009-02-20 @ 12:47:36
URL: http://evelinathorell.devote.se
Postat av: Sanna

Självklart! ;)

2009-02-20 @ 18:37:31
URL: http://sannasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0