She's gone by tomorrow



Ja, så nu sitter jag här och Tove åker imorgon. Hon är en norska från Trondheim, pretty cool huh? Hon har bott i Irland i 4år så hon pratar inte så bra norska.. men det går fint. Hu skjønner hva jeg sier ihvertfall. Jag funderar på om jag ska sluta sitta på golvet (min rumpa sover just nu) och göra nåt vettigt, tex gå på virgin och shoppa eftersom de stänger butiken i april. Yes, it's true. Jag tror det har slutat regna så jag borde ge mig ut på äventyr. Tove vill inte följa med, så då får jag gå själv. Men det gör inget, jag är i New York.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Om du vill träffa svenskar vet jag inte om det finns direkt något bättre alternativ. Men jag säger bara från egen erfarenhet att det är inte så kul att komma dit och se femhundra au pairer som beter sig som 17 och är bara allmänt dryga.. Har kanske varit där för mycket bara.. :P Kanske kommer förbi en snabbis på lördag och skyddar dig mot tradiga svennar ;)

2009-02-19 @ 23:40:07
URL: http://sannasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0