I'm just not that into you



Jag träffade en kille igår som åkte samma väg till Boston som mig. Han frågde om jag ville gå ut och ta några drinkar på kvällen. A Non Date. Just so you know. Så jag tänkte att det vore en bra ide och vi utbytte våra telefonnummer med varandra och skiljdes åt. När jag kom hem så kände jag för att ta en powernap och det blev en 11h powernap, vilket inte var meningen. Jag kollar på telefonen för att se vad klockan är och blir både förvånad när jag ser att klockan är 6 på morgonen och blir sedan väldigt skeptiskt när jag ser att jag har 60 nya sms i inkorgen och alla är från Bostonkillen. Låt mig också säga att det var sist jag räknade, det flyter fortfarande in sms. Behöver jag ens säga att jag varken kommer svara eller give a crap om denna kille mer efter detta freaky beteende? Men som de flesta iqbefriade killar jag har stött på så fattar de inte att I'm just not that into you när jag inte svarar på deras samtal eller sms. Iband fattar dom det inte ens fast jag kan skriva/säga det klart och tydligt.

Kommentarer
Postat av: Joline

Vilken stalker!

2009-02-22 @ 01:22:58
URL: http://joliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0