If you shop til you drop, you will drop.



Idag regnar det och jag klagar inte. Regndropparna luktar som sommar och luften är inte lika torr som hemma i Norge. Jag hade egentligen tänkt mig en dag i Central Park med min nyinköpta bok men med tanke på regnet så strosade jag ner till hörnet och gick på bio istället, vilket var ett roligare alternativ.

Igår var tanken att jag skulle upptäcka New Yorks nattliv, så i mitt ivriga tillstånd började jag med att dricka corona och äta oreos hemma för att sedan gå till Stay och ta några fördrinkar. Tyvärr så slutade kvällen med att jag slocknade i sängen klockan 23.00 efter att jag druckit fyra stycken corona. Så ikväll tänkte jag göra ett nytt försök. Jag tänkte ta turen hit ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0