I know the way but I won't tell you



Det är roligt att folk kommer fram till mig frågar efter vägbeskrivningar varje dag. Detta beror inte på att jag ser ut som en New Yorker, utan mer för att jag är ensam. Det är väl det mest logiska. Men jag är för stolt för att erkänna att jag inte är en New Yorker och ger de fel vägbeskrivningar och ser hur de virrar bort på gatan med sina stora kartor.

Anyway... Ikväll tänkte jag att jag ska följa med Madelein ut på några cocktails, sedan får vi se om jag får med henne till något ställe som inte bara spelar Hip Hop hela kvällen. Om jag ska lägga handen på hjärtat och vara ärlig så måste jag säga att jag har ingen som helst lust att gå ut ikväll, jag har inte haft lust på alkohol på en vecka nu. Tyvärr så ger tiden mig inget val så nu ska jag palla mig upp på rummet och sminka mig och förbereda mig för en kväll i blåa klackskor.

See you there


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0