Summer is over, this is the new beginning



Jag är hemma i Sverige och det känns bra. Jag har saknat lukten av gräs och frisk luft i mina lungor. New York var bra som alltid och Washington DC var också en upplevelse. Trodde vita huset skulle vara större än var det var men det var bara ett "litet" hus med vacker gård.

Nu sitter jag här i min ensamhet i Svenstavik. Träffade Marcus och Patrik förut och vi tog en tur till båthamnen i Hoverberg. Kan knappt tro att det är höst nu, färgen på träden har redan börjat gulna. Vi skulle egentligen ut och jaga skator i skogen eller välta kor i hagarna nu ikväll men jag vet faktiskt inte om jag har någon ork, även fast jag har så sjukt tråkigt här hemma. Jag tror jag sätter på en film och lägger mig på soffan istället.

Imorgon blir det fest i Östersund och alla vi som har bott/bor i Östersund vet ju vilket fantastiskt uteliv vi har här! Köerna är korta, lokalerna är stora och vakterna är så trevliga att man vill ge dom en kram varje gång man kommer dit. Detta blir fantastiskt, och med mitt sällskap så kommer kvällen bli en höjdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0