Time goes by, forever and ever



Efter ungefär en månads arbete och resande så är jag helt slut och jag avslutar detta helvete inatt på branchefesten på Flytten. Sildajazzen är över imorgon och det betyder att jag äntligen kan slappna av. Sverige var bra som vanligt. Jag har glömt bort hur billigt det är där hemma. Det var fantastiskt att träffa Evelina igen, hon såg ut som en supermodell som vanligt. På Tisdag har jag min födelsedag som kommer hålla till på Willy Knickersen. Det blir 2-rätters middag och sedan blir det tårta. Det kommer nog spenderas några Moët efter ett par Lezlos om jag känner mig själv rätt. Jag blir glad och varm i hjärtat när jag ser att det är många som kommer och tar sig tid till att fira mig. Det värmer! Jag får dessverre se till att ta det lugnt med drickandet så jag inte missar flyget dagen efter. New York waiting...



tequila bodyshot på Patricia. Marcus är den sexigaste bartendern som går på två ben.




Skumparty på Patricia. 13,000;- fattigare...





Rune är söt när han sover... På väg till Oslo för att se Madonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0