I'm not ready yet, I still need you


På Tisdag åker jag hem igen och det känns lite deprimerande. Jag hade behövt en vecka till eller två innan jag lämnar landet i några månader. Helgen har varit bra och jag har träffat några fåtal personer som jag inte har sett på länge, hade önskat att jag fått träffa flera men tiden räcker inte till. Har tagit lite bilder men de får läggas upp på FB om några dagar så jag hinner smälta ångesten från Fredagen. Jag vågar inte kolla internetbanken på någon vecka om jag känner mig själv rätt.

Imorgon blir det en snabb tur till stan fram och tillbaka, sedan blir det fotografering vilket jag har sett fram emot i några månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0