Time is fun when you're free



Idag tog jag turen till Amanda åter igen för att inhandla en videokamera på Lefdal. Lefdal är inte bara den billigaste elektronikaffären här utan med vårat fantastiska magiska kort så får vi 20% på tillbehör i butiken. Men eftersom Lefdal är så underbara att de anställer blåsta tjejer som står i kassan så lurar jag till mig 20% på allt jag handlar där. Så idag sparade jag 1000 norska riksdaler när jag handlade videokamera och stativ.

Så för de pengar som blev över passade jag på att handla lite nya klänningar och ett nytt hem til Björn Gerry och Kell. Så nu har jag spenderat resten av dagen med att äta god mat och kollat på film i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0