This week is mine, not yours



Jag steg upp ur sängen tidigt idag för en gångs skull så jag passade på att göra lite nytta genom att tvätta lite kläder hos Fredrik. Sedan blev jag sittandes med mina favoritsvenskar Christian och Fredrik på Willy och jag har både ätit lunch och dessert. Helt plötsligt var klockan sex. Då tog jag mitt lata arsle till Mix och köpte film så nu ska jag spendera resten av dagen i soffan och försöka vila kroppen inför en hård arbetsvecka som jag har framför mig.

Visste ni förresten att Harry Potter pryder 50-lappen i Norge?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snuskig bild!!! sen attd et ser ut som nate på bilden gör ju det hela snuskigare!!!

2009-04-14 @ 17:47:41
URL: http://disconnectec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0